محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مهر تابان زندگی من

محیا به مهد کودک می رود

1391/10/2 22:12
نویسنده : زهرا
645 بازدید
اشتراک گذاری

 مدتی بود که تصمیم داشتم محیا رو بذارم مهد  ولی نمی دونستم کجا بهتره . خلاصه بعد از چند هفته تحقیق و پرس و جو توی مهد کودک مهر مادر ثبت نامش کردم روز اول که بردمش مطمئن بودم که بهانه می گیره و نمی تونه اون جا بمونه برای همین 2 ساعت بعد برای تحویل گرفتنش رفتم دنبالش .وقتی منو دید گریه کرد و نمی خواست همراه من برگرده خونه . برام جالب بود اونقدر با بچه ها دوست شده بود و با اونا سرگرم بازی بود که اصلا دوست نداشت با من بیاد خلاصه با کلی وعده و وعید که فردا باز هم میای این جا حاضر شد برگرده. محیا خیلی مهربون و با محبته اونقدر با احساس و خوش قلبه که هر بچه ی کوچک تر از خودش می بینه می گه « مامان نی نی ! » و می خواد اونو تو بغل بگیره و ببوسه . الان که اوایل زمستونه مریض شده و 2 هفته ست داره آنتی بیوتیک می خوره اما فایده نداره . هنوز هم به شدت آبریزش از بینی داره . محیای من . همه زندگی مادر ! دوست دارم تمام درد و بلات بریزه تو جونم تا یک ذره اثری از ناخوشی تو وجودت نبینم همیشه زنده باشی گلم !

پسندها (1)

نظرات (2)

احمدجاااااااااااان
10 شهریور 92 13:03
سلامممممممم محیا خانم من!!!! مگه دستم به لپات نرسه! به مامانت بگو بخش نظرات بلاگت رو فعال کنه. بامید دیدار
شبنم
16 شهریور 92 13:37
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک